Followers

Tuesday, August 17, 2010


DULU aku ingt die hny yg ku cinta...
aku ingt die yg aku syg...
tp bila die tiada .....
KINI aku mula mencintai seseorg...
aku mula merasai rindu pdnye...
ku x pernah mgerti adkah die mnyayangiku..
adakah die merinduiku..
ku cuba mndekati nye...
ku cuba memahami nye...
knp ku lakukan SEMUA itu?
krna APE?
SEMUA NYE krn cintaku PADANYE...
SEMUA NYE krn syangku PADANYE...
ku merasakn spt die mncintai ku..
ku merasakn spt die merindui ku...
itu semua skdar perasaan...
skdar perasaan yg mmpu mnyedapkan hati...
HARI INI ...
KU MULA SEDAR..
hanya seungkap ayat mampu menyedarkn ku..
seungkap ayat yg mampu memberi pelbagai pengertian..
pengertian yg selama ini ku cr..
"xfaham langsung perasaan saya"...
ungkapan yg benar2 mematikn langkahku...
ungkapan yg benar2 mmbuatku berfikir..
org pernah berkata mencintailah pd seseorg yg benar2 mencintai kite....
tp....
aku benar2 mencintai nye...
aku benar2 merindui nye...
aku ingt die ketahui bahawa ketika n saat ini hany die yg ku CINTAI...
mungkin aku sedar bahawa die x mncintai ku...
tp biarlah cukup die tahu bahawa ku amat MENCINTAI NYE...
:(

No comments:

Post a Comment

signature