Followers

Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

SAYA INGIN MNGUCAPKN SELAMAT MNYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA KEPADA SEMUA UMAT MANUSIA N PEMBACA BLOG INI...
JIKA HARI INI KITA BERKORBAN UTK SESUATU PD DIRI KITA..
JGNLAH KITA MNYESAL KERANA STP APE YG KITA LAKUKN AKN ALLAH BERIKAN BALASANNYE.....

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA & GOOD LUCK KAWAN2 FOR RC & LAW..
JGN LUPA BLIK UMP

Tuesday, November 16, 2010

MUNGKIN NIE KALI TERAKHIR???

HARI NIE MNGKIN ARI YG GMBIRA BG KU...
impianku mnjadi keytaan..
akhirnye ku pulang bersama si DIE...
tp....
knp msh ad rintihan ad dlm hati nie?
aku merinth pd hati nie..
apekah slh ku smpai watnye dirinye hilng mood ble berjmp ngn ku?
mungkin slah dr diriku...
kawanku berkata jgn sesekali melepaskn peluang yg ad di depan mta...
tp ape harus ku lakukn jika ia sprti x mnyangku diseblhnye..
hatiku benar2 merintih
pelbagai persoalan demi persoaln ku luahkn pd hati ini..
antaranye...
tul ke aku nie suka myusahkn dirinye?
or mungkin die malu aku brd dismpingnye?
tp....
biarpun luahn ati pd mulanye merintih tp..
semua nye berubah ble die mngtakan sebabnye...
mungkin aku bodoh...
MAAFKAN SY YE...
awk.. terima kasih kerana teman kn sy ari nie..
mungkin kali nie kali terakhir awk teman sy..
tp sy bersyukur krn hajat sy tertunai...
awk...
mungkin sy tergamam ngn ape awk ckp kn td
tp nsb bek sy sedar n dpt berfikir itu bukn utk sy...
awk..sy gmbira hari nie...
walaupun sy sdr stp saat sy mncintai awk tp....
cinta awak hanyalah pada die SEORANG saje...
sy hny seorg kawan n akn mnjadi kawan pd awk utk selama2nye...........

Tuesday, November 9, 2010

AKU SAKIT....



lagu nie.....
baru aku jmp..
sejak aku dgr lagu nie...
ia sperti hadir dlm idup ku ketika saat nei...
tepat pd msnye..
ia seolah2 sperti luahan hati ku wat ms nie...
mungkin lirik lagu nie cukup utk ku katakn pada nye....
aku tul2 merindui mncintainye...

Friday, November 5, 2010

SURAT UTK SI DIE....


ASSALAMUALAIKUM....

AWK...
surat nie ingin ku utuskn dr hati ku ke hatimu...
biarkn ia terus terpahat di hati....

awk.....
jika sblm nie ku mencintai dirimu...
disaat dirimu sudah dimiliki....
maafkan diriku....

kerana aku hany seorg insan kerdil yg hany menurut kata cintaa....
awk....
jika selama nie aku terus & menerus mncari cinta mu....
maafkan ku..
kerana nie semua khilafku sndiri...

awk.....
jika selama nie cinta ku mmbuatkn dikau derita ...
maafkan ku.....
kerana aku buta dikerana cinta ku pada mu.....

awk....
di sini ku kepilkan segala permintaan ku pada mu.....

awk...
jika surat nie akan mula mmbuatkn diriku melupakan cintaku padamu...
aku harap dirimu tidak mnjauhkn diri dr ku...
aku harap kita mula bermesra bersama seperti biasa....
aku harap perkenalan kita akn kekal selama2nye di atas tali pershabtan.....
aku harap kita kan serti biasa....
jgn la kerana sikap ku pd mu mmbuatkn dirimu turut mnjauhkn diri padaku....

awk.....
jgn lupa stdy ye....
jgn lupa solat subuh....
biarpun dikau tdo lewat... tp bngn la solt subuh...
insyaallah aku akn sentiasa mngejutkn dirimu...
aku akan sentiasa berada disisi mu ble dikau memerlukan ku
aku ingin brada disisi mu disaat dikau kesedihan n disaat dikau gmbira....

biarpun cinta ku pada mu tidak disulam oleh kasih syg dr diri mu....
aku redha & berharap kau akn gembira bersama si DIE yg kau CINTAI....

aku harap tali persahabatan kita x akan putus dik kerana CINTAKU PADA DIRIMU...
ingtlah semua kata2 diriku ini.....


dr seseorg yg mula memahami kebenaran cinta......

NEW LIFE......

JIKA SEBELUM NIE AKU THU KEBENARANNYE....
hari nie aku ingin mmperbtulkn semua nye.....
yup....
aku akn mulakan hidup bru....
mngkin kali nie aku gagal memiliki cinta mu....
aku redha ....
mungkin lum ms nye aku utk memiliki hati wanita yg aku sayangi...
mungkin juga aku lum cukup bek utk diri nye...
mungkin juga aku lum cukup mngenali erti cinta sebenar...
tp tkpe .....
nie semuanye dugaan cinta....
biarla aku mula kn hidup bru....
walaupun ku thu bkn sng bg ku utk melupakannye dirimu.....



dr hati seorg lelaki kecewa cinta...

KEBENARAN...

KEBENARAN...
KNP ia satu keperitan?
knp hny 1 kbenaran dpt merubahkn segala2 perncngn....
knp harus dihukum sebegitu?
jika ari nie aku mula thu segala kebenaran disebalik alasan awk.....
knp... awk melupakan segala perancangn yg telah kita wat selama ini..

ari nie awk mmberitahu kebenaran disebik alasan yg awk ungkpkn ble sy ajk awk bersama...
awk mngtakan utk mgelak kn diri dr bersama ngn sy di kawasan universt..
itu sbb awk bg sbrang alasan...
takpe sy dah thu semua tu...
tp knp awk hukumn diri awk dr utk tdk meneruskn sgla prncngn yg kite wat sblm nie...
jika betul awk memang xsuka sy...
izinkan sy mmberikan cinta sy....
sy hny ingin mngajar awk rc je...
ble sy mnyukai seseorg itu...
sy ingin die pandai sprti mn sy pndai sesuatu sbject tu....
harap sgt ia terjadi...
awk.....
sy x kish pun awk x suka sy tp tlg la sy.........

tp jika awk tetap jugak ngn keptusan awk utk tidak bg sy aja awk.....
jgnlah awk rs bersalah jika result sy sem nie teruk.....
bkn slh awk..
tp cinta sy pd awk.....

awk kata yg sy nie simpati pada awk....
tp semuanye tidak benar...
sy hny lakukan semua nie HANYA KERANA CINTA SAYA PADA AWK.....
biarpun sy x dpt cinta awk....
tp bg la sy peluang mmberikan cinta sy pd awk.....
PLEASE.....

itu lah PEGANGAN CINTA SAYA........
HARAP AWAK MENGERTI ....

DR SESEORG YG BENAR2 MNGENAL ERTI PERCINTAAN....

Thursday, November 4, 2010

DIRIKU....
aku sedar diriku nie bukan bek mana pun..
or dlm kata len mmg x bek pun..

aku suka berkawan ngn semua org ....
tp aku bkn la insan yg mulia yg dpt mgmbirakan hati stp org yg aku berkenalan...
aku cuba untk mgembirakan hati stp org yg aku knl ...
cuba utk wat yg terbek ...
tp.....
aku kn terima hakikat yg sebnrnye ...
AKU HANYA MANUSIA YG MMPUNYAI HATI YG SERING DIKAWAL OLEH HAWA NAFSU N SYAITAN...
jika sgla nye aku wat dislah erti kn sprti itu...
aku mintak maaf....
AKU YG SALAH...
aku x layak utk berkawan jika ia hny mmpu mmberi kesedihan kpd kawan2 ku...
" SEORANG KAWAN YG BEK DIE MMPUN MMGMBIRAKN HATI KAWAN LEH BILA IA KESEDIHAN"
TP AKU....
hanya mmpu mmberikan kesedihan pd kawanku...
MAAFKAN KU...
JIKA KAU RASA AKU BERKAWAN NGN KAU HNY MMBEBANKN ...
aku redha...

akhir kata dr seorang "rakan"......
semoga berjaya dlm peperiksaan yg akn kau lalui..
maafkan diri nie jika diri nie mmbuatkn kau derita...

SALAM PERSAHABATAN MNGERAT TALI PERSAUDARAAN...

akhirnye...

selesai semuanye projek dan assgnment..
lega rsnye...
semua nye sudah berakhir...
kekalutan , kekusutan n kebusy'an...
AKHIRNYE TERMETRAI....

skrg fokus ku kepada stdy...
aku rs sgt tension melihat ape yg ku bljr sem nie..
semua nye x mnjadi...
LAW....
HYDRO....
STATISTIC.....
semuanye x mnjdi....
mungkin sbb diriku ini....
course result sbject nie truk sgt....
mcm mn aku nak upgrade result sem nie...
tp aku cuba yg terbek...
biarlah org nak kata ape pd diriku
tp ku thu ape matlamt n impian ku disini....


signature

Sociable