Followers

Thursday, September 16, 2010

AKU TONJOLKAN KEEGOANKU SUPAYA DIE BHAGIA BERSAMA.............


tul ke ape yg aku lakukan?
ego ku?
knp ku perlu tonjol kn?
utk kebahagia ku?
SEMUA KERANA DIE...
biarpun ia sesuatu yg memedihkn..
tp.......
asl die gmbira krn aku CINTA PADANYE..
KEEGOANKU MUNGKIN UNTUK MENUTUP SEGALA KEJELESAN AKU PD HARI NIE...
diriku betul2 teruji..
mungkin luaran ku biasa tp...
dihati .. YA ALLAH... jelesnye aku ble tiket yg dibeli berdua...
takpe aku x kisah...
biarlah aku bersendirian ...
kerana ku thu dirimu sudah lm bersma.....

aku relakan....
biarlah asal DIE bahagia lebih cukup utk diriku..
biarlah aku tunaikan segala permintaannye...
agar die bhagia..
tkpe la ngn sgla permintaanku..
aku x ksh pun jika tidak ditunaikan....

aku meminta maaf jika ari nie ku sedikit pun x mmbntu dirimu..
mungkin padamu diriku x pandai wat pilihan utkmu..
tp tidak sikit pun tergerak dlm atiku utk tidak meyukai segala pilihanmu..
mungkin aku lum lama bersamamu smpai memahami dirimu..
hari nie ku cukup bahagia kerana dirimu snggup menemani diriku..
x kisah la ape yg aku rasa...
tp aku gmbira bersama ngn dirimu hari nie...
mungkin hari permintaan aku mkn pizza bersama si die..
tidak kesmpaian...
tapi tkpe..
aku tetap gembira..
tkpela...
biarlah diriku mcm nie..
mungkin bgs utk si die..
terus berbahagia bersama pilihan hatinye...
aku pun turut mngembira...

kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan

hanya aku yang aku sayang
bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan

itulah sbb ape aku sukakn lirik ini..
ia seolah2 jwpn didlm hatiku...
mungkin bg die x ad ape2
tp bgku...
ia penuh bermakna..

AWAK...
SAYA SANGAT MENYAYANGI DIRIMU..
MUNGKIN BG AWK ...
SY MASIH SYG KN ARWAH..
TP UTK PGETAHUAN, AWK LAH BERLEGAR PADA DIRIKU SKRG NIE..
AWK SY SUKAR MELUPAKAN DIRIMU..
WALAUPUN KDG KALA SY SNGJA UTK TDK MSJ ATAU BERHUBUNG NGN DIRIMU..
TP PERIT BGKU UTK MELALUINYE SEMUA TU..
TKPE LAH AWK...
AWK BERHAK UTK BAHAGIA BERSAMA DIE..
TUL KATA AWK..
SY NIE MCM EX AWK..
AWK PUN X SUKA KAN PERANGAI MCM TU..
TEMAN AWK LA YG SESUAI N LAYAK WAT AWK BAHAGIA....
AWK....
I LOVE U..
SY MENYAYANGI AWK...
SY PERLUAKN AWK..


IKHLAS DARI LUBUK HATI KU YG MERINTIH :(

NHSL

4 comments:

  1. ego memang perlu ada. tapi biarlah bertempat.
    sayangi diri kita dulu sebelum letakkan hati dan perasaan kita untuk diperjudikan dalam mendapatkan perasaan sayang orang lain.

    kadang kadang melepaskan itu pahit untuk dirasai tapi sebenarnya menjadi penawar dalam mengajar kita erti kehidupan.

    waktu muda= waktu untuk kita mengenal apa itu kesakitan. nanti bila dah tua, kita dah ada pengalaman. kan?

    gunakan senjata mu'min dalam mencari pelengkap sebahagian hati yang tersedia menyimpan perasaan kasih tu.

    yang penting? sayang diri sendiri, cintakan diri sendiri. jangan lupa yang tu ok?

    go go zul! =)

    ReplyDelete
  2. tp aku dah lupa psl diriku ini....

    ReplyDelete
  3. jangan ngengade nk lupa psl diri ko..
    ko tetap student ump..
    yang penting, jangan lupa.. meeting hari selasa malam..

    jangan time tu ko gtau
    "meeting? eh.. aku dah lupa psl diriku ini..."

    haha.. cheer up ye Dato' !

    ReplyDelete
  4. meetg ape lak nie
    x thu pun
    hehehe
    diri aku biarla mcm nie

    ReplyDelete

signature