Followers

Friday, November 5, 2010

SURAT UTK SI DIE....


ASSALAMUALAIKUM....

AWK...
surat nie ingin ku utuskn dr hati ku ke hatimu...
biarkn ia terus terpahat di hati....

awk.....
jika sblm nie ku mencintai dirimu...
disaat dirimu sudah dimiliki....
maafkan diriku....

kerana aku hany seorg insan kerdil yg hany menurut kata cintaa....
awk....
jika selama nie aku terus & menerus mncari cinta mu....
maafkan ku..
kerana nie semua khilafku sndiri...

awk.....
jika selama nie cinta ku mmbuatkn dikau derita ...
maafkan ku.....
kerana aku buta dikerana cinta ku pada mu.....

awk....
di sini ku kepilkan segala permintaan ku pada mu.....

awk...
jika surat nie akan mula mmbuatkn diriku melupakan cintaku padamu...
aku harap dirimu tidak mnjauhkn diri dr ku...
aku harap kita mula bermesra bersama seperti biasa....
aku harap perkenalan kita akn kekal selama2nye di atas tali pershabtan.....
aku harap kita kan serti biasa....
jgn la kerana sikap ku pd mu mmbuatkn dirimu turut mnjauhkn diri padaku....

awk.....
jgn lupa stdy ye....
jgn lupa solat subuh....
biarpun dikau tdo lewat... tp bngn la solt subuh...
insyaallah aku akn sentiasa mngejutkn dirimu...
aku akan sentiasa berada disisi mu ble dikau memerlukan ku
aku ingin brada disisi mu disaat dikau kesedihan n disaat dikau gmbira....

biarpun cinta ku pada mu tidak disulam oleh kasih syg dr diri mu....
aku redha & berharap kau akn gembira bersama si DIE yg kau CINTAI....

aku harap tali persahabatan kita x akan putus dik kerana CINTAKU PADA DIRIMU...
ingtlah semua kata2 diriku ini.....


dr seseorg yg mula memahami kebenaran cinta......

No comments:

Post a Comment

signature