Followers

Tuesday, December 7, 2010

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU

HARI INI BUKU BARU MULAKN TUGASNYE
MENCATAT SEGALA KELAKUAN YG AKU LAKUKN

manakala buku lama pulang kepada PEMILIKNYE..

tp aku.....
mmpukah diriku memulakan kehidupan yg baru..
mampukah aku diriku ini melupakn ape yg telah berlaku
&
memulakan kehidupan yg lebh bek...
PERSOALAN yg sentiasa berligar difikiran ku

mungkinkah segala khilafku sblm nie dpt ditebus?
atau sebaliknye?
semuanye bergntung pd kekuatan pd diriku utk berubah
berubah utk mnjdi seseorg yg lbh baik..

mnjadi LEBIH BAIK?
nmpk mcm mudah bukan...
tp ia sebaliknye
ia mmerlukan pengorbanan...
pergorbanan yg dtg dr dlm lubuk hati...
hahaahaha
berkata2 je lebih nampak mudah bukan...
tp DIRIKU ini...
snggup ke melakukan semuanye..

tahun baru mula melebarkan sayapnye...
aku sudah melakukan kesalahn...
knp aku jd mcm nie?
adakah semua nie pengaruh dr HATI & PERASAAN?
knp ckup mudah aku terpengaruh?
dek kerana HATI & PERASAANKU...
aku snggup melukan hati seseorg
melakukn keslahn pada awl tahun?
itukah hijrah ku?
memulakn sesuatu yg baru ngn khilaf?

YA ALLAH....
ampunilah dosaku...
aku inginkn perubahn pd diriku

khilafku pada manusia?
aku memohan maaf jika tatkala aku bergurau ngn dirimu
ad sedikit terguris dihatimu
dek kerana gurauku yg bercmpur ngn perasaanku...
MAAFKAN KU

SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH
SEMOGA IA MNJADI BATU LONJATAN UTK KITA BERUBAH
AMIN....












No comments:

Post a Comment

signature