Followers

Saturday, January 7, 2012

2012...


hai... ape kabo?
dah lm rsnye x menaip ni..(busy la katakn..)
pejam celik, pejam celik kejap je kn dah thun 2012...
mula la umur pun bertmbah...
hehehe
bnyk perkara yg berlaku dlm thun 2011 ni...
ad perkara sedih.. ad perkara gembira...
tp biarkn semua nye berlalu..
n teruskn hidup ni slgi mmpu.. WAKE UP ZULHILMI..
teruskn hidup...
erm... ape planning tahun 2012 YE...

IMPIAN 2012....

tahun peralihan zaman hidup aku....
dr zaman student ke zaman pekerjaan..
ape ye impian utk aku capai tahun 2012 ni?

STUDENT...
  • aku nak target pointer sem8 ni nek utk baiki result cgpa.
  • aku nk grad nnt pointer aku cecah 3.30...
  • ms grad nnt aku nak bersama2 bergambar ngn org2 yg aku syg...

KEHIDUPAN

  • nk dpt keje sebelum kuar UMP ( cabel engineer dah dpt just tnggu bln 3 je )
  • aku nk bahagiakn familyku ngn pekerjaan ku ( tunaikan semua impian ibu n bapa ku )
  • first gaji aku nk wat amal jariah dulu.. ambk berkat..
  • target dlm ms 10tahun nak dpt IR..( tu impianku )
  • aku nk bersama2 ngn org yg aku syg dlm masa 2thn pas berkerjaya
  • aku x nk laGi kecewa dlm BERCINTA..

macam bnyak lak kan impian utk digapai...
tp semuanye x mustahil jika ad usaha untk mngapai..

*tambahan.. masa grad nnt nak perkenalkan ngn SESEORANG YG ISTIMEWA DLM DIRIKU..nk perkenalkan bakal menemani hidupku..*

No comments:

Post a Comment

signature

Sociable