Followers

Thursday, May 27, 2010

KAWANKU.....

kadangkala stp perkara yg kuar dr mulut NHSL x smstnye ia betul2 kuar dari hati..
ia mungkin sbaliknye..
mungkin kadagkala ape yg kuar itu hny untk menyedapkn hati yg smentara & bknnye slm2nye...
tp bila NHSL fikirkn semula , ia benar2 mmbuat NHSL mnyesal..
mnyesal krn meluahkn nye..
tp kamu hany perlu thu yg NHSL ingin mengatakn yg kamu adalah antr kawan terbaik NHSL..
kwn yg ad dismpng NHSL ble sng mahupun ssh..
walaupun perknln kte hny melalui rangkaian kwn2 NHSL...
tp ia mnhasilkn PERSAHABATAN yg kekal abadi...
pershabatn yg bnr2 mngajr kita erti kehidupn..
khidupan yg mngajar seorg insan yg merangkak dipermulaan sehingga berlari mengejar kehidupan..
kamulah kawan ku...
tp ingn NHSL ingtkn keputusan yg dibuat tnpa berfikir pnjng akn membuat kita menyesal utk selama2nye.....
kamulah kawan NHSL....
mungkin ad org ckp perkenalan akn berakhir dgn perpisahan tp ...
utk perpishn perkenalan kita msh lum smpai MASANYE...
INGINKAN LAH.........
PESANAN NHSL UTK KAMU

KAMU kdg2 skit gak ble kamu cubit, pukul n palg skit kena baling penutp pen nsb bek x kn..
hehe
kamu tiket wayang kamu tu dah lupus kot ..mklum la sblm kuar pawagm lg dah rosak..
hehe
kamu jgn nangs2 lagi tau.. nnt muka berkedt..
kamu kalu ad org jaht kacau kamu pnggl NHSL tau..
kamu kalu ma kamu tny ..ckp kat ma jap tau kamu nak msj NHSL..
hehe
kamu psl kamu kn halau ngn NHSL kat lib saje je ckp
gurau je ingt x nak kantoi org ingt NHSL ad awek..
kalu kntoi x dpt la NHSL awek bru..
hehe
kamu.. ape lg ye..
kamu nnt kita tgk wayg lg ye.. tp ingt kan la NHSL psl tket..
takut buang jgk
hehe
kamu lupa lak nak bgtau.. kamu wat NHSL cuak gak ble kamu nngs kt lib..
nnt ape la org ckp..
hehe


salam

No comments:

Post a Comment

signature

Sociable