Followers

Wednesday, May 19, 2010

MAAFKAN KU...

ku memohan pd diri mu utk memaafkn ku..
aku thu kadg kala tndkn yg ku ambk tlah wat awk rs kecik ati..
aku bodoh....
aku mnganggap diri ku seolah2 mmilikimu.. tp pdhal itu jauh sekali..
knp aku terlalu bodoh?
bodoh kerana cinta...
aku bersalah pd diri mu...
perasaanku keterlaluan pd mu...
knp aku terlalu mengharapkn cinta mu smpai ku membuat dirimu menderita atau terseksa disbbkn tngkah laku ku..
aku leka ngn cinta mu..
aku minta agr dikau memaafkn ku..
mungkin pas nie aku akn thu dikau bkn lg milik ku..
disbbkn krn diriku nie tp aku reda..
mungkin di yg terbek utk dirimu..
tp pd ketika nie ku hny mengharpkn maaf dr mu disbbkn kesalahan ku td..
mungkin ku akn berubah..
tp leh ke cinta ku pd mu akn berubah juga.....?
maafkn ku ye

No comments:

Post a Comment

signature