Followers

Friday, October 22, 2010

DILEMA....

salam...
ape kabar semua.. rs mcm dah lm je x update blog nie..
sbnrnye aku dlm dilema...
mempunyai lebh dr 1 ibu mmg seronok..
bnyk tmpt bermnja..
tp ...
tkt ibu kandung ku terasa...
sejak arwah mnggal....
mak nye tlh ambik aku sbg anak angkt nye bg mngantikn arwah..
ibu kndungku x kisah tp..
ad ketika tu ibu sprti terasa hati...
biasa la
ibu kndung kn
..bercerita pasl dilema..
kali nie aku x thu mcm mn..
abg arwah akn kawin pada 30/10 nie..
tarikh itu mak arwah ambik slps bertnykn pdku bila ku cuti...
so ble je nak dekt ngn tarikh tu...
aku bgtau ibu pasl tu...
isu lak ckp pd 30 tu kn blik kg utk tlg mak sdra pndah rumah..
ADUH...
mcm mn nie
aku serba slh...
mak suruh aku hadir smpai mjls abis ... n ad lak suruh tdo sn mak sblm tu..
mak ckp die wat semua nie demi arwah
arwah pernh ckp nk perlamin tema hijau..
so mak wat semuanye utk die..
aku kn hadir...
aku serba salah...
ibu xthu lg perncngn tdo kat sn
tp aritu ibu cl ckp g pegi umah arwah n tghari trs g kg
aduh...
lg aku pening...
pastu aku bgtau ibu pasl prncngn tdo n..
so skrg dlm pertmbgn ibu utk berbncg ngn ayah blik..
aduh..
payah nie....
serba salah dibuatnye......

2 comments:

  1. Nti ibu ko x g ke majlis abg arwah tu??
    Buatla kptsn bek2..
    bincang bek2..mudah2an dipermudahkn segala urusannya..

    ReplyDelete

signature