Followers

Thursday, August 4, 2011

MENYENTUH PERASAAN

nie share cite yg sedih..
ari khamis aritu.. aku ad la g antr pekerja kat hukm
ms dlm perjlnn nak antr die utk x -ray ngn seorg nursi
smentara tnggu tu.. aku lepak la ngn mak cik nursi tu
tiba2 mak cik tu kuarkn hp samsung die..
pastu aku tgh suara mcm die pasang video kat hp...
so aku wat bodh je la
2 kali die ulang bnda sm
pastu die mula berborak ngn aku..
nak thu video ape tu?
tu yg die dgr ialah video ARWAH SUAMI die
tu ulang bnyk kali tgk video tu
die kata die rindu sgt ngn suami die
suami die bru mnggal 2 bln lpas...
die ckp rs mnyesal lak..
kalu die thu die akn ambk bnyk video psl suami die...
die just ad bnyk gmbr je..
video tu satu2 yg bergerak..
die ckp.. fitrah manusia
kita akn mnghargai ms hadapan dan akn menyesal ms yg brlalu..
aku leh ckp ape2 ble dgr cite sdh die....
tersentuh hati lak..
apstu aku pun cite cite sedih aku lak...so berbual la kteorg mngnai kehidupan
heheh

No comments:

Post a Comment

signature

Sociable