Followers

Sunday, January 2, 2011

LEMBARAN 2011 DLM HIDUPKU

TAHUN BARU?
2011?
APE YG AKU HAJATI TAHUN NIE YE..

TARGET AKU TAHUN 2011
- AKU nak baiki pointer aku
- aku nak prgrm pengenaln sukan dodgeball kat ump n nak jdkn acra sukan thn SRN
- CINTA? ku akn terus mncari

lupa lak 1 lg
keja rumah aku dr JPNIN
design web SRN kebangsaan
aku harap dpt wat yg terbaik utk present nnt
ms dah smkn hampir
hahah

WISH

aku harap segala ape yg aku impikan n hajati dpt ku tunaikn.....
aku harap dpt bntu sebnyak mungkin kwn2 ku
aku harap mnjadi manusia bernm muhammad zulhilmi bin ali yg lebih bek dr dulu
aku harap segala hajat kwan2 aku tercpai
aku harap dpt menemui CINTA SEJATI
aku harap semuanye berjaya hasil usaha , tawakal aku kpd ALLAH

SEMOGA SEMUA BERJAYA
AMIN....

No comments:

Post a Comment

signature